Treningsglede !

Idag har jeg slått på stortromma og ribba bankkontoen. Jeg har alltid ment at det ikke er noe viktig å ta seg bra ut på trening. Hiv på en tights og en t-skjorte og kjør på. Men jeg er altså ikke enig med meg selv lengre. Jeg har mye mer lyst til å trene når jeg føler jeg ser OK ut. Så idag har jeg investert i nye treningsklær rett og slett.
7050219540296_b_7168448_l_f_shape_tights 7050219632755_f_7169293_lf_caitlyn_tank Cheap-Air-Max-2014-Pink-Orange-Black-Women---1-42 img-thing

Toppen kostet 149,-   Tightsen 299,-   Bagen (som er vanntett!) 499,-   Og Nike Air max … kostet EGENTLIG 1700, men var på halv pris og kostet 850,- .. Og det var siden de var til halv pris jeg kjøpte dem, jeg har aldri, og kommer aldri til å bruke 1700 kroner på sko 😛 . Jeg elsker Nike, både til hverdags og trening, de er så  komfortable og gjør ikke føttene «slitne» synes jeg. Det eneste «negative» var at de er veldig små i størrelsen, så jeg måtte faktisk opp 2(!) størrelser for at de skulle passe ordentlig, men for all del, det spiller jo ingen rolle så lenge de passer. Så det liker jeg!

Har følt meg så pjuskete og fæl i sommer at jeg ikke har hatt lyst til å dra ut engang, og langt mindre dra på trening. Men etter litt sosialisering og nye treningsklær, er jeg på bedre humør! Idag var jeg på Symposium og hadde lunch med mamma, det var kjempekoselig 🙂 Godt selskap og en god samtale, pluss litt god mat.. Ingenting er bedre enn det 🙂

Legg igjen en kommentar

