Reisen utsatt!

Da kommer Halil hjem senere enn planlagt. Han skulle kommet hjem 27 August, men kommer heller 5 September, siden ikke det blir noe av festen til pappa. Han skulle komme hjem 27 August likevel, men jeg spurte om han ville bli litt lengre, for jeg skal kanskje på en liten jentetur allikevel. Så da blir det 5 September da 😉

Jeg hadde ingen planer what so ever om å ut i helgen, MEN det ble ikke som planlagt da.. Jeg vil ikke si jeg dro ut  egentlig, men jeg fikk telefon i 1 tiden på kvelden av min fetter som lurte på om ikke jeg ville komme ned på nachpiel med han, min venninne Monica, og min kamerat Thomas. Jeg responderte med at jeg var edru, og ei heller hadde jeg drikke, men de slo tilbake med at de hadde mer enn nok. Jeg har på ingen måte vært noe sosial denne sommeren, har vært skikkelig ensom og nedfor med alt som skjer for tiden. Så jeg bestemte meg for å rett og slett si ja. Og jeg er veldig glad jeg gjorde det, for jeg hadde det kjempemoro. Det ble nok noen glass for mye, men det var helt ok :p

a

Så vi har avtalt at vi skal ta en fest helgen etter førstkommende også. Jeg gleder meg 🙂

Legg igjen en kommentar

