1 uke…

Nå er det litt over en uke siden Halil reiste til Tyrkia, og det vil si at det er litt over 3 uker til han kommer hjem, guri som jeg gleder meg. Synes det er skikkelig ensomt, grått og trist her hjemme for tiden. Han har operert øyet sitt nå, og sendte meg masse bilder på Viber :p For de som har sett tidligere bilder, så gikk det sikkert ann å se at han hadde et sånt lite «lazy eye», som jeg for øvrig synes var sjarmerende jeg da :p Men det synes ikke han, så nå har han fiksa på det. Han har vært en uke i Istanbul først, følte nesten jeg var der selv med alle de 100 snappene jeg fikk av han mens han var der :p

I begynnelsen av September skal vi søke om fornyelse av opphold, jøsses så fort tida går! Følte nettopp vi fikk innvilget familiegjenforening, og så er det plutselig tid til å fornye det. Han begynner på norskkurs igjen første uken i September, da skulle han begynne på Norsk i arbeidslivet, hvis ikke jeg tar feil.

Ellers er jeg så lei norsk sommer… bare regn og regn.. og enda mer regn. 😦  Vil til sol og sommer jeg og….

4 thoughts on “1 uke…

  1. Hallo:) håper tida går fort når Halil er borte. Du snakket om å dra etter, men har du slått det fra deg siden det har vært uroligheter?
    Husker ikke når han kom hit, men husk å søke tre mnd før tillatelsen går ut da så er dere sikre på å få en time før papirene må leveres, senest 1 mnd før.

    • Vi skal søke i begynnelsen av September, da er det 2 mnd til oppholdet går ut, men jeg sjekker jevnlig tid for time, og det er bare et par ukers ventetid 🙂 Jeg kommer ikke til å reise etter denne gangen, vi tar oss heller en tur sammen et annet sted i høstferien, ikke fordi det er uroligheter, men vi har ikke råd nå, og dessuten vil vi ha fornyelsen av opphold og alt i boks før vi drar noen vei, hehe 🙂

  2. Hei!:) Jeg har lest bloggen din lenge. Men, ser at du har passord på noen av innleggene. Er de innleggene for noen spesifikk? Eller er det noen mulighet for meg å få tilgang?:)

    • innleggene jeg har passordbeskyttet er innlegg jeg liker å vite hvem som har tilgang til, fordi de er av en litt mer personlig karakter enn jeg er komfortabel med å vise til «alle og en hver», men hvis du har Facebook kan du gjerne sende meg en melding der, så sender jeg passordet 🙂 Det er samme passord på alle beskyttede innlegg 🙂

Legg igjen en kommentar

